Tack för morsdagskonserten – Sångfesten nästa!

STORT TACK till den rikliga publiken som hade kommit och lyssna till Runebergskören och Damkören Primavera till Borgå Gymnasium ! Och tack också till Primavera, roligt med gemensamma projekt !

Och nu nalkas inte enbart ljuvlig sommar, utan också SÅNG- OCH MUSIKFESTEN 2026, som går av stapeln 11-14.6 i Helsingfors, mer om programmet här ! Runebergskören deltar med hela kören denna gång – kom och lyssna ! 🙂